Viviel Uhr ist es?

God morgon.. Haha , när jag vaknade kollade jag på mobilen efter hur mkt klockan var. Men min mobil visade halv 1 efter tiden på nåt klock-program men ute i mosters kök så var den halv 12 :S
Spooky... ;S
Jaja, har som sagt hosta som aldrig går över och det är jättejobbigt!!!!

Men,men... jag ska dra och ta host-medicin nu och hoppas på att jag kan åka till malå i helgen :D

Puss & Kram 

// Maja <3


Gott nytt år guys <3 :*

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Minaya

Hej,, fin bild på er .-)



Hur länge har du haft din hosta?



tack för din fina kommentar.. Värmer.

Kram

2009-01-06 @ 13:28:53
♥ Bloggadress : http://minaya.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0