Underbart <3

Shoo :)
Idag hade vi vår tidigaste dag på hela veckan, ganska skönt faktiskt.
Vi slutade tio över två och jag trodde att pappa jobbade men när jag kom hem så låg han och sov eftersom han inte hade nåt att göra på jobet så blev han hemskickad! (MED LÖN!!)
Annars så har jag fått smset om att mina gratis sms var slut så imorgon kommer alla ha gratis! (jag, anna, sara, magda)
Alla bombade mig idag bara för att jag inte hade det xD
Men,men.. Jennifer och Julia har tydligen gjort en blogg nu så jag kollar den hela tiden men dom skriver aldrig nåt dom tråkmånsarna <3 ni kan ju kolla; www.jenniferjulia.blogg.se , men jag minns inte vad magdas hette.. :/

Jaja, nu ska Jennifer och Julia <3 kolla om det går nån buss hit ifrån Malå så dom kan komma hit <3
Dom är ju ba sötast <3
Nu ska jag dra och se på tv, ha det bra.
 
Kramkram <3


// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

nice nice :D

2009-01-26 @ 15:39:35
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0