Prince of Percia xD

haha, gissa vad jag nyss gjort? Jag har varit hos Hedvig <3 och spelat ett krigsspel som heter Prince Of Percia ^^
Jag ägde :D
Haha, jag var verkligen bäst. Saker som tagit Hedvig <3 och hennes lillasyster typ flera gånger tog typ 2 ggr för mig xD
*STOLT*

Annars så hade vi sovmorgon idag fast Linus (min broder xD) var vaken till 12 på natten och han fick bara sova fyra timmar så pappa väckte honom kl.4.00 och så spelade dom PS3 ;D
Han skulle ju på nån undersökning eller nåt :)
Men annars så hade vi engelska och lunch och efter det så var det matte men då skulle jag till skolsköterskan på Hälso undersökning eller nåt. Jag var 164,6 cm lång och vägde typ 51,4 eller nåt. Jag var lite längre än normalt men det har jag alltid varit men vikten var helt normal :D 
sedan var det dags för NO och efter det svenska :)
På svenskan hjälpte jag  Alex med hennes Power Point-arbete på SO:n :)
Jaja, nu ska jag hoppas på att min fot blir bättre så jag kanske kan spela ikväll :)

Kram på er :D

// maja <3


You're on my heart, just like a tattoo <3

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0