Malå :)

Nu är jag i malå och igår sov jag hos Jennifer <3
Jag kom fram vid 6-tiden och ungefär halv 7 drog jag till Jennifer <3 och vi hade jättekul :D
Vi gick till isladan (ishallen) och kollade på när malå mötte norsjö.. och då var det killar i vår ålder. Malå vann med nånting xD
Jag tog iaf snygga bilder på mig och Jennifer <3 med våran kamera som jag ska lägga in när jag kommer hem igen. Sedan så har jag en jättefin bild på henne på mobilen också som jag på nått sätt ska kunna lägga in ;)
Nu ska jag dra och göra nånting.. Bianca sover väl som vanligt ^^

Kram <3


// Maja <3

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0