I never felt something so strong...

Tjoo bloggen :D

Jag känner mig extra social idag haha xD
Nu så har jag, Jennifer och Julia börjat bestämma lite inför när dom ska hit för en gång skull :)
Vi är värsta peppade, det blir antagligen stan och såklart; POPCORN-KRIG :D
Haha, jag hälsade till alla i malå idag (alla i 7an och även dom som jag inte känner ^^)
Men annars så gick jag och magda till bibblan idag på hålet och lyssnade OFC(!) på musik. Jag hade varit så duktig att ta med mig mitt headset ^^
Anna och Sara var ute med Lucas ;)
Men annars kanske ni märker att jag har bytt design?! (a)
Ni behöver inte säga att det blev snyggt för jag är inte klar xD

Men jaja, ska dra nu!
Puss & Kram


// Maja <3


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

nice nice :D

2009-01-14 @ 17:30:19
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0