Detta har jag gjort.. Höhöhö.. :)

Fredag: Jag kom fram till Malå ungefär kl.18.00 och åt middag sen. Vid halv sju-tiden så åkte jag till Jennifer och vi höll på med mitt smink och hade roligt! Vid 8-tiden så drog vi och köpte godis och efter det så gick vi till ishallen... (eller isladan som dom säger här!) och där var Julia, Rebecka och Carro och vi var sociala med dom. Jennifer vinkade till killarna som var där inne och jag sa att jag skulle vinka och då så var det en kille som såg mig och han typ:
- Vem är den andra tjejen?
...och så kom alla killarna till fönstret och typ kollade på mig. Jag gömde mig bakom Jennifer då xD Sen gick vi till henne och la oss senr (jag skulle sova  hos henne) och så for jag hem vid 12-tiden på lördag.

Lördag: For som sagt hem vid 12 och så slappade jag och såg på TV och efter middagen så var jag med Emelie och vi gick och kollade på när nåra killar hade träning och sedan ringde vi Bianca och hon är så seg så hela 30 minuter senare kom hon till oss och vi bombade henne me kramar :]
Sedan for jag hem och gjorde popcorn och såg på en film som gick på TV.

Söndag: Vaknade nyss och ska gå och duscha. Men sedan bär det av hemåt :)
Jaja, ha det bra !

Kramkram // Maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

sv: Tack :D

2009-01-11 @ 12:56:16
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0