Inget att göra så...

Detta gör jag när jag har tråkigt!!

Populär:


[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[ ] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän
[ ] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejer .
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[ ] Har dissat någon
[x] Gillar att sporta
totalt: 5

Utseende:
[x ] Jag har långt hår (hyfsat)
[x] Jag använder smink
[ ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[ ] Tycker att jag är ful
[x] Är lång
[ ] Jag har färgat hår just nu
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
totalt: 4

Förhållanden:
[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] hånglat med någon av samma kön
[ ] hånglat med en främling
[ ] haft sex med en främling
[x] älskar eller saknar någon just nu- (BILL)
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om (Mamma och alla)
totalt: 4

Övrigt
[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke
totalt: 8

Dina poäng: 21

0 - 16 - du är tönt!
16 - 22 - du är normal!
22 - 34 - du är cool! ;D
34 -38 - du är en idol för många


Haha hade inget att göra, natti natti  på er <3

// maja <3


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Elins blogg - foto & vardag.

det var väl bra att du blev normal haha :D

godnatt :D

2009-03-01 @ 00:15:07
♥ Bloggadress : http://eeeelins.blogg.se/
♥ Från: Pappalappa

....jag vet redan att jag e en idol för många,

37 av 38 poäng...(Kan ej gråta till filmer)om du blir bättre på att hålla ordning på saker o M--s-n

så får du 10p extra

puss på dig Maja. Ha det riktigt skönt i Malååå o

bryt inga ben i backen

/Pappalappa. :-)

2009-03-01 @ 22:50:43
♥ Bloggadress : http://chinnie.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0