I guess that's what i get for wishful thinking...

Hejdär, idag var det väääldigt chill på skolan!
Först var musiken inställd, ganska skönt men musik är ju ändå kul (tycker jag) så lite tråkigt var det ändå! Men så var vi allafall på bibblan (Jag, Anna, Sara) då klass 4b från vår gamla skola var där. Anna & Saras gamla lärare har ju dom nu! Då sa vi hej till henne och pratade lite.
 När man såg alla barn där, så små och korta (!) så kan man inte tänka sig att man själv har varit så liten, det känns ju helt overkligt. Sen var det lunch, färsbiffar och potatis tror jag och så var det rast en stund. Sen spärrade Anna sitt lånekort eftersom nån hade knipsat upp hennes skåp och tagit lånekortet... Dom hade tydligen knipsat Fridas skåp också.. Det är jättemkt sånt nere vid våra skåp. Värsta Ghettot Asså!!
Men sedan var det språk och gissa vad?! Joo, det var en vattenläcka så alla som hade nåt studiepass-elevens val sak på skolan fick sluta kl. 12.00!! Så nice :-)

Annars har jag pratat lite med Julia och vi ska se på Wild Child när dom kommer hit <3
Sedan blir ju Sara 14 på lördag, grattis i förskott <3
Jag, Anna och kanske Magda ska på stan på fredag och hitta en finfin present till henne ;-)

Jja, ska dra nu men innan får ni en bild som får mig att tänka på alla-hjärtans dag då det blir stan och bio med jennifer & julia <3


Från; Google.se


Aaaw.. <3

Kram på er =)

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

vi måste hitta ngt fint åt henne :P <3

2009-02-04 @ 21:49:21
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0