Tjena!

När man väl åker buss i ungefär 4 timmar har man väldigt mycket tid till att tänka. Och gissa vad jag tänkte på?!

Skor!

Åhh, jag behöver verkligen nya skor nu. Jag har bara mina gamla höstskor och mammas gympadojor...

Men jag hittade de här sötnosarna på google!! :)


  Så snygga skor man kan ha! Fast jag kanske inte skulle kunna ha dem men nån som har snygga kläder skulle det!! (=

  De där sötnosarna vill jag ha! = )



Nää, nu ska jag dra och se på en av världens bästa Disney film... Nämligen Bambi!


Kram på er // Chinnie.. <3



Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0