Media

Har nyss kommit hem från Median. Den var jättekul som vanligt, nu har ju inte mitt lösenord krånglat.. ^^
På median gjorde jag ju värsta bildspelet om min supersöta lillebror. Det var ascoolt! :)





 Mamma ska köpa ungefär såna här skor... Asså några snyggare menmen... !
Jag ska ju få ett par strumpbyxor nu snart också, Längtarh tills jag får dem, då blir det ju dem och tunikor hela tiden! (=

Idag for jag hem och hämtade kameran och for sedan iväg till Anna på håltimmen.. Så jag har ju några bilder på Annas hund Lukas nu! :D
Det är en skitsöt cockerspaniel.. :)
Kanske lägger in en bild på han sen när jag har fått tillåtelse av Anna, jag vill alltid kolla med folk först!! ^^


Vi ses , ha det bra!!

// M.K


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0