I M P O N E R A D ! ! !

Jag är helt såld på låten  Run The Show. Och jag har aldrig gillat henne förrut så jag är ganska duktig som varierar musik också!

Men jag är banne mej riktigt såld på Tokio Hotel; Durch Den Monsun Japanese Version (Ni får den av meej. Super!)


http://www.youtube.com/watch?v=TMePs_Lo2uo 


Nu var jag så snäll så snäll så!

Jag tänkte på en grej, vrf säjer man att det heter blogg t.ex
Varför inte anteckningar?
Fattar ni nu hur smart jag är? :)





En kompis till mej sa att man lunde kolla på www.tokiohotel.net , Fast nu är den nedlagd för att de typ håller på med en renovering. Men,men det jag tänkte var iaf att man kan kolla på när de har alla sina komserter där (fast det står på franska men man kan ju göra ett gott fösök) och de vill ju spela i Sverige i höst så du kan ju checka in sidan ifall du har lust!

Ska dra och checka vad det är på TV nu. Ses kanske igen!

Kraaam ♥ // Chinnie

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0