Bröd...

Igår (onsdag) så skulle jag, Matilda & Sanny  hämta upp beställningar om brödabonnemang. Vi säljer nämligen det (laget) för att vi vill ju till Gothia nästa år.. Så ska vi ju sälja mera, t.ex kakor och godis. Jättegott! (har smyg-smakat).
Jag är bara sååå glad! Jag ska ju för guds skull bli tränad av Hanna Ljungberg ikväll i fotboll. Hon kommer att göra mej till ett proffs!!! :)
Hon är nämligen vårat lags "Madder" , typ som en fadder  fast med M. ^^




Torsdag


Idag så hade vi lästid i 40 min direkt på morgonen... Sedan hade vi svenska med våran mentor Annelie, hon är faktiskt bra!!
(Vi ska bowla med klassen den 1:a oktober! :) *JIPPIIIIIIE*) ^^
När vi hade svenska så skulle vi prata om vad vi tyckte var tråkigt/roligt med svenskan i vår förra skola. Det blev väldigt mkt prat då men det blev ju en mindre så kallad Lektion. Sen kom vi i klassen (tjejerna var det bara då eftersom killarna var på bibblan-besök) på nått sätt fram till spökhistorier... !? Vi är ju lite flummiga.. ^^

Nu ska jag dra och smaka av Mormors supergoda sockerkaka!! Sen har jag träning!! :)

Ha det Super!! :) // M.K ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0