Men spela roll?

              J om Att göra när du har tråååk.:
-Choklad eller Vanilj: Choklad
bara så att du vet gillar ju bill vanilj!




Fick en kommentar om det och jag bara säger att bara för att man gillar Bill Kaulitz behöver man inte gilla sammma saker som han ? Jag menar, om han gillar vanilj så behöver inte jag vara wannabe honom utan jag kan lika gärna gilla jordgubb? Man måste ju inte vara som sina idoler?
Jaja.. Fick ett litet utbrott där [:

Idag ska jag ju till Stockholm och bara shoppa loss och vara med mamma! :)
Det ska bli såååå kul! :)


VARNING FÖR FALSKA KONSERT BILJETTER!


Det är en hel del fans som mejlat och frågat oss om det stämmer att Tokio Hotel ska spela i Sverige den 3 april 2009. Detta stämmer inte. Men det finns hemsidor som säljer biljetter till det datumet.

Dessa biljetter är falska!  Köp dem inte!

Ett konsertdatum är inte officiellt förrän det bekräftats på en officiell TH-sajt eller på LiveNation.se, som bokar bandets konserter i Sverige. Och konsertbiljetter börjar inte säljas förrän konsertdatumet är officiellt.
Källa; www.tokio-hotel.se



Guud, jag har till och med dammsugit idag. Jag vill verkligen vara snäll mot mamma eller bara ha ett rent rum eftersom jag aldrig brukar göra sånt när jag är ensam hemma. Chock!
Men jag måste ju göra fint på mitt rum innan jag åker till Stockholm också! :]
Jag tror att jag ska dra nu. Men ni får ha en bra dag så kanske jag bloggar imorgon kväll efter en hel dag på stan i huvudstaden! :)

Pusshej! // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: martina

sv: jaha okej:) men jag liksom bara undra, och det är helt okej!

men jag har inte så att jag godkänner och så, utan dom bara är.

men jag kan tabort komentaren om du vill så att ingen annan ska se den! säg till isåfall!

2008-10-29 @ 10:37:27
♥ Bloggadress : http://martinacoffey.blogg.se/
♥ Från: martina

sv; men jag sa ju att jag har så att jag inte godkänner ngn komentar alls, alla som har komenteras syns, även om jag vill elr inte! men nu syns den ju inte!

2008-10-29 @ 12:25:35
♥ Bloggadress : http://martinacoffey.blogg.se/
♥ Från: Anna

åå! va kul att åka till stockholm :D Men vem sa att rebecca såg sjuk ut?

2008-10-29 @ 12:56:37
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

fråga: går gossip girl på söndagar?

svar: ja

2008-10-29 @ 15:40:05
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

jag vet inte fråga malin ( www.tinkle.devote.se )

2008-10-30 @ 11:25:50
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0