Hos Lina

Hej bloggen!
Nu är jag hos Lina Moström!!!
Vi ser på Ugly Betty och äter sockerkaka som hennes lillebror bakat, den smakar citron!!

men jag ska dra om typ 10 min från Lina, vill ju hinna vara hemma med mamma en stund också. Desperate Housewives och kanske äta upp chips. Men,men... Idag hade vi gympa (brännboll) och mitt lag vann för första gången.

Ifall nån har undrat vrf bloggen heter 'Chinnie' så är det för att jag heter Chinnie i andra-namn.  Coolt va?

Haha, min underbara kusin kom på det när hon var  liten, elr då sa hon Chinnie-Dinnie men mamma ville ha Chinnie.. :)

Nu ska jag dra..Ha det bra!! :D
Ska till malå på torsdag!!!! ;D ;) *jjippieeeeee*



Puss & Kram <3 // Majsaaan <'3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: matilda

vaa? heter du det på rikt??

2008-10-10 @ 12:30:29
♥ Bloggadress : http://billkauiitz.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0