Fredag i Malå

Idag ska jag  vara i skolan i Malå. Skojj, visst. Men lite drygt oxå! Det enda jag kommer att få göra är väl att läsa elr skriva nåt?!

Jag hör hela tiden kommentarer att Discot för 7:orna inte var kul.. Men det tkr jag eftersom jag & mina kompisar hade huuur roligt som helst. Kalla mej för konstig om ni vill, men ni var ju inte med mej och mina kompisar?!



Jaja, idag ska jag ju vara på skolan 08.30 så jag skulle vara hos Julia 08.10 och sedan möta Jennifer på busstationen kl. 08.15  ungefär. Det kommer bara bli kul med dom! Fast de i Malå har nått skitkonstigt system, De är en klass som är indelade i 3 st grupper. Röd,Gul & Grön!
Men jaja, jag får  väl räkna mej som det som Jennifer är i! ^^

Nu ska jag dra, borde börja lägga på lite make-up snart!

Ha det bra!

Kramkram // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Sonja

Skooooj! ;D

2008-10-26 @ 10:37:49
♥ Bloggadress : http://sonjaa45w.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0