I'm not lovin you the way I wanted to...

Jag har inte så mkt att säga idag. Förutom att vi har Kemiprov imorrn.. Blä!
Ikke kul.. xD
Men vad ska man göra, det är bara att plugga. Annars var jag ju ledig idag på förmiddan och det var för att mamma och jag var och pratade med några. Jag håller på att ladda kameran så ni kan få se dagens outfit senare.. :)
Jag fyller år om 15 dagar ;)
I helgen;

  • Bio med Linus kl.11.00 - Madagaskar 2 (med min söta bror asså.. (:) 
  • Adventsbakning - Pepparkakor!! :D:D
  • På kvällen H&J - Tomten är far till alla barnen och andra filmer + godis! hehe.. xP

Jaja, jag ska typ äta snart. Och sedan blir det träning ikväll!! :D

Puss och kram , bilder kommer sedan! // Maja ♥



You give me wings so I can fly... Komm und hilf mir fliegen! <3
Adore You (L)




Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0