Ifrån lördags! (:

Glömde jag säga hur kul jag hade på stan med Anna i lördags?
Jag hade iallafall jätte kul med henne och vi gick in på Skopunkten, H&M, Gina Tricot, 59;an, Sko Centrum, Rut m.fl, m.m.
på Rut m.fl köpte mamma två jättefina tunikor åt mig!! (:
Den svarta ska jag ha på torsdag då det är "öppet hus" hos mormor och på fredag en som är grå då släkten ska äta på TC.


Här kommer andra bra bloggar;

www.annaaaj.blogg.se

www.hannaes.blogg.se

www.martinacoffey.blogg.se

www.billkauiitz.blogg.se 

www.ebbabarrefjord.blogg.se

http://www.towaa.devote.se

Jag skrev inte med Kenzas eftersom det är så många som redan vet om det, men ni får ha det bra och jag kanske lägger upp bilder på dom nya kläderna imorgon!

 Ha det !! (:


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: MATILDA

" rel="nofollow">www.matildaahs.webblogg.se

Jag har en ny ;)

2008-11-11 @ 19:23:03
♥ Bloggadress : http://matildaahs.webblogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0