Hemma igen!

Hej igen!
Nu var det längesedan jag bloggade, och vet ni vrf?
När man är i Stockholm så är det enda man (elr åtminstone jag) gör att shoppa elr vara med sin kusin!
Vi åkte bl.a in i Farsta och IKEA! Men det var drygt när man for in till IKEA eftersom man måste typ åka buss i hela 45 min. egentligen så är det inte så mkt men om ens mp3 är borttappad och man inte orkar vara social så blir man bara... trött!

Men jag köpte lite smink och en tunika. Men nu ska jag dra och kolla på innebandy träningen eftersom jag inte får spela :(
Men ha det bra!! Kram ♥ // Maja (L)

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: frida

jag skulle vilja se tunikan



2008-11-04 @ 16:20:08

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0