Those days are now over...

Nu var man officiellt 13 år och sjuk. Världens bästa tajming enligt mig.. xD
Jag fick DH säsong 3 ,pengar, två böcker jag ville ha, ett singstar, kläder och presentkort på H&M (taack!! :D) och överallt på stan typ.. :D
Jag fick oxå världens skönaste pyjamas av pappa. Tack för allt! (L)

Men jag känner mig ganska osocial nu.. Lycka till imorgon på Skol DM tjejer :D


Kram, kram // Maja



Photo by; Maja and pappa :)

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Tack, men det gick inte så bra. hoppas du kryar på dig. Vilken fin bild!

2008-12-11 @ 20:23:37
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: martina

hur kan båda du och pappa har tagit kortet?;p haha du får svara på msn även om jag inte är inen

2008-12-12 @ 22:57:55

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0