Yes!! Äntligen.. . :D

Haha, äntligen så har min hosta börjat gå mot sitt slut och gissa vad?!
JAG MÅR SUPER ;D

Haha, är lite glad över att kunna göra saker nu. Annars har jag ju legat i sängen och varit inne hela jullovet... Men nu är det som sagt bättre!! ;) Men det blev inge malå i helgen, jag sov istället över hos mormor när hon hade Nader där. Men nu är han i stockholm igen och jag är kvar i umeå i åtminstone två veckor. Men sedan ska jag banne mig åka till malå!! xD Jag ska ju få julklappar där och träffa alla igen.. Mer peppad än jag någonsin varit ^^
Men annars så har jag iallafall gjort två roliga saker under hela lovet... Sovit hos mormor och varit med Lina idag xD
Jag ärvde iaf världens finaste jeans av jennifer (som jag har på mig typ hela tiden) så då behöver jag alltså inte köpa nya utan kan spara till en iPod ännu bättre!! :D bra plan va?! ^^
Men, men.. ska dra nu! Ha det bra :)

Kram,kram


// Maja <3



top model ikväll! :D
Peppa <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: minaya

Va skönt att du mår bättre :-9

2009-01-07 @ 13:15:17
♥ Bloggadress : http://minaya.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0