There's gotta be a million reasons why it's true...

Hejdär! Detta har hänt:

Torsdag: (vad jag tänkte då!) Träning på kvällen som vanligt men jag har sån hosta så jag måste vila jättemkt, känns som att jag måste stå över matchen på lördag.

Fredag: Ganska skön dag, SO;n blev inställd för att läraren aldrig kom och sedan var det ju Fysik-prov. Jag tror att det gick ganska bra. Jag svarade iallfall på alla frågor! Efter skolan gick jag och Hedvig på stan och köpte garn så att hon kan göra en mössa till mig ;D vi fikade sedan på Hedvigs Hörna och tog en snabb titt i alla affärer.
på kvällen var jag med Anna och vi gjorde chokladbollar och såg på VÄNNER säsong 2 ;)
Nice, nice!

Lördag: Vaknade där vid halv 10 tiden för att Hedvig kom kvart över 10. Jag skulle följa med och kolla på matchen eftersom jag inte skulle spela, hostan ni vet. Jag vilade nu och ska spela nästa helg istället ;)
Sedan bar det av hemåt efter att det blivit 3-3 men det skulle ha blivit åtmionstone 5-3 till oss. Vi hade sååå många skott på mål. Mina ben bara skakade för att jag ville spela så mkt :D
Aja, nu ska jag snart till Hedvig för att ha kul med henne och Marlene och se på Förhäxad. Ses ;)






kramkram

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

fin bild :D nice med vänner :P

2009-02-21 @ 19:05:55
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0