Say Goodbye...

Tjaoo bloggen :)

Idag vare ju media där jag satt och redigerade några bilder som jag tog i höstas! Det fick mig att inse hur mkt jag saknar sommaren, men egentligen har varje årstid en skönhet i sig. Ta våren tillexempel; fåglarna kvittrar, solen lyser, i mars-april kan du börja cykla igen, snön smälter och snart är det sommar. Underbart va? Jag tror iallafall att jag gillar sommaren mest! Jag älskar att bada i en sjö eller nåt som de ;)
Sen blire ju turkiet i maj så jag kommer hem en vecka innan skolavslutningen, alltså blir det super bra om jag har solat lagom och har slingat håret så det är lite ljusare och har en vit klänning på skolavslutningen! Jag måste nog vara den enda som tänker på kläder till den nu men jag har ju inte precis tänkt köpa nå :]




Idag vare iallfall träning från 16-17.00 då det var fotboll/fys-träning och det var faktiskt lättare nu än förrut :D

jag har alltså byggt upp mig lite, så stolt jag blev nu xD


Det blir ju Malå på fredag, taggar!
Blir väl mkt att vara med kompisar och (förhoppningsvis) slalom! ;D


Men, men. Ska dra nu, hare bäst!!  kramkram :]

// maja <3


P.s. Den här hemsidan har all bra musik, kolla in den; www.tobbeno1.se ;)


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0