Måndag


Discot i lördags var ju skitkul.. På slutet såklart, från början var det ingen som dansade eller nåt. :/
Men efter ett tag så.. ;)
Sen hade man ju träningshelg med laget! xD


Innebandy helg:

•Börjar kl.09.00 på Dragonen och man är ju rätt så trött då men det gick ju bra efter ett tag så blev man ju piggare men nu har jag rikitgt ont i knäna.. ;/

•11.00 går vi och duschar, sedan ska man cykla till Pronto där det var meningen att man skulle äta Spaghetti & Köttfärssås, men det var mer som tomatsås.. xP

•kl. 13.00 skulle vi vara på Grubbe i en timme sedan skulle vi då duscha igen  men det behövs ju verkligen om man har hela målvaktsutrustnigen på sej! x)

• kl. ??.?? skulle vi vara på Gammlia för info från Anna ifrån IBK Dalen.. ;)

• Sedan skulle vi kolla på deras match. (=

• DISCO!! :D

Klädde mej så häääär :



Klaga ifall ni vill, jag var då nöjd! (=

T-Shirt från H&M
Tights från H&M
Shorts från H&M


Men nu ska jag dra, ska plugga till matteprovet imorrn.. :S
Önska mej lycka till!! :D


Krraaaaam ♥ // M.k

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: ebba

kolla in ebbabarrefjord.blogg.se :D

2008-10-01 @ 12:52:56
♥ Bloggadress : http://ebbabarrefjord.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0