Vaxdocka! :)

Bill Kaulitz har ju blivit vaxdocka hos Madam Tussaouds i London....! :)
Spooky, det är ju jättelikt!! ;O







Jusste.. Tack Anja för att du skrev detta; 

Han  står inte i London, utan i Berlin (:

Det var då tur att du skrev det.Jag hade glömt det... :]


Idag ska jag packa eftersom jag ska till Stockholm imorgon!! :D
Jag har köpt jättemycket godis och sen har jag min nya FRIDA-tidning som kom igår.. Jag och mamma gömde den så att man har nåt att läsa ifall man inte vill läsa den vanliga boken.. :)




[I'm watchinh you.. ]
Gör inget dumt nu.. :)
Kramkram.. ♥




Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anja

Han står inte i London, utan i Berlin! (=

2008-10-28 @ 10:06:10
♥ Från: MATILDA

Sv: tacktacktack!

2008-10-28 @ 11:56:36
♥ Bloggadress : http://billkauiitz.blogg.se/
♥ Från: martina

sv; såklart, bästa munkviken!

2008-10-28 @ 12:04:24
♥ Bloggadress : http://martinacoffey.blogg.se/
♥ Från: -bäst i världen

Hej älskling! Toppenfin blogg! Vill se mer fina naturkort och kanske på min nya älskling i Jonas brothers, snart är det jul-då ska vi ha kul!!/Puss

2008-11-13 @ 21:29:24

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0