Sjuk, sjukare, sjukast!

Nu har jag då kommit hem ifrån Malå. Vilket jag faktiskt gjorde i lördagskväll ungefär kl. 22.00 (för att jag var sjuk, vilket hela min familj är nu. Mamma behövde till och med stanna hemma iffrån jobbet.. :/ ) och sedan behövde man cykla hem! Inte så kul men hemma väntade det en jättestor godisskål som bara väntade på mej...
Och inte gjorde jag den besviken?! ^^

Har ni lagt märke till den nya headern? Det är min älskling Bill Kaulitz's ögon! Vackra va? Haha, nu har jag lärt mej mera om hur man ändrar headern! Eftersom det här var den första så blev den kanske inte så bra men det kan man ordna.

Idag lånade jag mammas tröja som är grå och ganska V-ringad (men jag hade linne under) och jeans. (från den ärvda avdelingen)
Skönt att man kan ta mammas kläder om man inte vill ha sina egna.

Men hörrni-ni-ni!
Det bli ju Stockholm på höstlovet!! =)
Guuud va kul! Mamma och jag ska ju åka natt-tåg så att det tar lite längre tid ^^ Dessutom är det ju mysigare än att flyga på 50 min. Mamma och jag ska ha massor av pocket böcker och jätte-jätte-jätteeeeh mkt godis! ;D
Sen blir det stan hela tiden!


I'm watching you...


Hejdå! Ha det bra, kramkram! ♥ // Maja

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anonym

Snygg header! =)

2008-10-14 @ 19:07:52
♥ Från: Anna

låter kul :) tröjan var jättefin :D

2008-10-14 @ 21:08:47
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

Nu vet jag hur man sätter på en text på hedern asså på bilden :D

2008-10-15 @ 16:53:31
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Mamma <3

Stockholm på onsdag dagar ! :D

2008-10-26 @ 10:39:32

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0