Haha...

Ebba du är ju rolig du.. Jag vet redan vem som vann Top Model nu!! Jag var faktiskt nöjd med den som vann!
Men det var en kille som hette Viktor som Lina raggade på.. Så det var mest Lina som lärde känna han.. ^^

Jag har inte så mkt att skriva idag förutom att jag ska till Malå på torsdag *jippieee*
och då ska jag vara i Emelie & Jennifers klass eftersom pappas tjej är deras lärare.
Så ska jag också ha pappa i Musik . Så får man ju se hur han är ^^

Men jaja...

Nu ska jag dra, ha det bra!! Kraaaaam ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0