Att göra när du har tråååk.


STEG 1
Namn: Maja
Födelsedatum: 9 dec
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: mellanblond
Längd: 1,62
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: skytt

STEG 2
Skor som du bar idag: var barfota
Dina svagheter: dålig på att ta ansvar
Rädsla: är det en läskig film drar jag alltid upp fötterna för annars så kommer nån och drar mej i fötterna :]

STEG 3
Första tanke när du vaknade: Är jag frisk?
Sista tanke innan du somnade: hoppas jag kan gå på bio på fredag, hoppas, hoppas, hoppas

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.
BurgerKing eller McDonalds: Burger King.
Adidas eller Nike: Adidas.
Choklad eller Vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du: Nej
Sjunger du: oja! men inte seriöst
Duschar du varje dag: Nej, Varannan!
Gillar du skolan: Vissa ämnen.. Men den är bra! ;D
Tror du på dig själv: typ, borde göra det lite mer
Kommer du överens med din mamma: Japp!
Kommer du överens med din pappa: Japp!

STEG 6
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Flera.. Bill tillexempel!! :]
Antal piercings: öronen
Antal tatueringar: ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Typ några gånger när man var Lucia i VK eller då man fyllde år ^^
Antal saker jag ångrar: eeh.. Kommer inte på nåt nu
HUR Svarar du i telefonen: Hej det är Maja!
Gör du när du är kär i fel person: Vetej
Tycker du om gul-bil-leken: ja! man får väl vara lite barnslig?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inget, har bara på kortet
Mycket är klockan: 20.05
Spenderar du en regnig da bäst: bakar kaka! :D
VEM Pratar du med på msn just nu? Greta & Hanna
Ringde dig senast? Pappa
Pussade dig senast? Mammas godnatt puss
Vill du kasta en sten i huvudet på? En i klassen som är lite knäpp
Saknar du mest just nu? BILL!!
 Är din bästa vän av samma kön? Jadå
Är din bästa vän av motsatta kön? Neej
Är ditt 10:e sms ifrån? Felicia W-G
Ska du träffa imorgon? Marlene & Hedvig
Umgicks du med senast? Marlene & Hedvig
Sov du med senast? mig själv
Festade du med senast? två - tre veckor sedan

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: usch nej!
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: noep.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: eeeh, tror inte det.
Haft träningsvärk: Ja.
Önskat att du var det andra könet: Njaa, inte direkt
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej
Tycker Harry Potter är bra: Ja
Hatat choklad: Nej

VEM
Är i rummet med dig? ingen
Fick du senast sms av? Felicia W-G
Tänker du på nu? Bill <3
Pratade du senast i telefon med? Hedvig
var du senast i: vaaa?
Är din favoritsläkting? Hanna, Jennifer, André och Nader, alla min kusiner :D
I din skola går dig mest på nerverna: en i min klass

VAR

Går du skolan? Grubbe
Är din telefon? på bänken brevid mej
Är din mamma? i mamma och pappas um och lägger brorsan
Sover du? I min säng
Handlar du mest? H&M typ
Fick du tag i tröjan du har på dig: ärvd av hanna och jennifer
Åkte du senast bil? till innebandy träningen
vart i ditt rum är du? jag är i hallen? ^^

VAD
Drack du senast? mjölk
Är det för färg på dina byxor? grå
Är närmaste saken som är blå? NO/Kemi/Fysik boken
Gillar du mest med skolan? uppehållsrummet, klasskompisarna
Har du på fötterna: tår ^^ (är barfota) 
Är din favorit färg: alla typ ^^
Vilken film såg du senast: High School Musical 1
Hör du just nu? Katy Perrys Hot N Cold

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? noeep
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: Nej
4. Hånglat i skogen: Nej
5. Tyckt att din kusin är het ? Nej
6. Sovit naken:säkert när jag var liten ^^ 
7. Kört över hastighetsgränsen? neej
8. Målat om ditt rum? Ja
9. Dansat framför en spegel? ja
10. Fått hicka? Ja.
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis? nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Absolut inte! 
14. Varit i slagsmål? Neeej!!
15. Smugit ur ditt hus? Nej!
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? Ja.
17. Hånglat med en främling: Neej!
18. Älskar eller saknar någon nu? Ja, Bill! <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

haha vem är störande i klassen. och svar på det du hade skrivit på min blogg att du skrev att det blev svart.

Jag det blev det för oss också, men sen kom det upp en remsa att det hade ju varit fel för alla

2008-10-24 @ 16:40:43
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Sofie

Hahaa, kul grej, kan jag ta till min blogg? :D

Jag gör det ändå :}

2008-10-25 @ 18:32:16
♥ Från: J

Choklad eller Vanilj: Choklad

bara så att du vet gillar ju bill vanilj!

2008-10-28 @ 19:28:58

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0