Nu blir det redigering.. !

Japp nu sitter jag här på median och har ingen aning om vad jag sak göra. Kanske att det blir lite redigering sedan på Photoshop Elements 5,0 men jusst nu vet jag ej!
Jag har inte gjort så mkt idag förutom att musiken för en gångs skull var tråkig.. Huuuur? (:
På hålet så drog jag, Alex och Maria hem till mig och gissa vem vi väckte?
Joo, Neo!! (:
Han och pappa låg tydligen och sov.. ^^


Men, men nu ska jag dra och kolla på Powerpoint elr nåt..

Ha det bra puss och kram!!! :]


// Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Japp dom har jag tagit med pappas kamera!

2008-11-05 @ 13:59:50
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0