Lucky, lucky me! :)

Hehe, nu har jag diskat och städat in kläderna i garderoben så man kanske får lite pengar om ett tag.. xD
Jag är helt galen i julen, allt mys och alla filmer. Och bästa av allt; JULKLAPPARNA!!! :D

[om 13 dagar fyller jag år!! :D]

Och gud vad mysigt vi kusiner kommer att ha i helgen! (L) Längtar... <3



Annars så hade vi media idag, men jag måste säga att det var roligare från början.. ;/
Nu måste vi göra en tidning och reportage med allt krix-krux! Jag har då börjat fatta programmet Publisher nu iaf.. :D
Vad har alla andra gjort idag då? Jag vill inte vara ensam med att skriva om min dag,,, trots att alla andra bloggar oftast gör det.. xD
Men Desperate Housewives var ändå bra igår...spännande lixom! :)

Jaja, jag ska dra men innan får ni en julig bild! ;) <3


Det är dock inte jag som tagit bilden... ;)

Juliga kramar till er!! // Maja ♥♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Simone

Jag har ingen blogg men jag har haft prov i naturvetenskap idag, ikke kul. Annars har du en väldigt bra blogg! funderar på att göra en.. :D

Kramkram Jul-Jul // Simone

2008-11-26 @ 16:43:21
♥ Från: Hanna!

Hej Maja! Jag längtar också tills i helgen<3

2008-11-26 @ 18:17:45

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0