I can't let you go...

Nå? Vad sägs om designen? Jag vet att den är lite svart men jag gillar svart (inte mer än turkos!! :D).
Idag  hade vi ;

○ Lästid
○ Slöjd
○ Musik (!!!) Där vi nu sjunger "One Of Us"
○ Hål till 13.20
○ MEDIAAAAAAAAAAAAAA!!! (Like..)

Ganska skön dag faktiskt, och i morgon är mormor 70 år och en vecka. Grattis i efterskott mormor!! :D <3
Nu har jag nyss ätit lax och har fått en bulle som efterätt :D
Men jag sitter ju och lyssnar på Adore You - Li'l Rain som verkligen är skön att lyssna till...! (L)
[Hanna <3 lyssna på den!!! (:]
Men annars så blir det ju Grey's Anatomy ikväll! :D Åh, nu fick jag en till bulle av Neo <3
Men jag kanske borde dra, ha det bra så skriver jag snart igen!! :D <3

// Maja ♥


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0