ANT-dag

Idag hade vi ANT-dag på skolan, eller med andra ord; Jämställdhetsdag!
Kanske inte så jättekul men man fick sitta vid datorn lite iallfall. Vilket vi också kommer få göra i morgon eftersom vi har media !!  :D SUPER!! :)
Men annars såg vi ju på film idag och ja, den kanske inte var bäst förutom att den hade tre bra scener.. ^^,



Jaja, let's forget that och berätta för mig vad ni har gjort!! :D
Just nu lyssnar jag på Lay All Your Love On Me alltså låten som är med i MAMMA MIA - THE MOVIE <33
Annars är det ju Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll! pepp <3
Jusstja, nu har jag och mina kusiner bestämt datum (typ?) för att mysa och se film. Vi ska typ ha det den 29-30:e hemma hos dom och vi ska se på Tomten är far till alla barnen!! xD
Har inte sett den än, och nu vet jag äntligen vad jag ska ge till mamma och pappa i julklapp! :DDD
Dom kommer bli glada över den tror jag.. Jag sa det till Jennifer <3 men har inte hunnit prata med Hanna <3 om det än. Men Jennifer <3 sa att de nog skulle bli glada så jag ska nog på stan snart och köpa det som jag ska köpa. Hehe, jag håller på att försäga mig hela tiden nu.. x)


Dagens Outfit;
  

Linne - H&M 98:-
Dragkedjströja (?) - Ärvd
Mjukisbyxor - Ärvda!! :D

ajja, ha det bra!! :D
Kramkram ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0