11/11 - 08

Hej allihopa! Nu peppar jag verkligen inför Desperate Housewives ikväll !
Ni kanske inte vill men jag har några bilder på dom ifrån "DH-gänget" som jag lägger in nu.. (:


Som Susan Mayer; Teri Hatcher

 
Som Edie Britt; Nicolette Sheridan

 
Som Bree Hodge (eller Van De Kamp); Marcia Cross


 
Som Lynette Scavo ; Felicity Huffman


 
Som Gabrielle Solis; Eva Longoria


Och hela gänget;


 
(bild från säsong 3, The laundry session)

Jag diggade det här med att skriva med sned stil, det påminner om så som jag skriver på skolan, eller övrigt överhuvudtaget... Men erkänn(!) att Desperate Housewives är hur bra som helst?! (:

Jaja, gissa vad jag har gjort idag.. Jo! Skolan.
Men jag fick ett sudd av Skoglund iallfall, jag har varit utan ett jättelänge.. :(

Annars blir det stan på fredag, måste köpa saker som jag kan ha till min tunika. (:
Kanske skulle Lina me?



Jaja, datorn är lite jobbig idag så jag ska nog ta och dra nu.. Ha det bra,, <3





We leave the stupid girl there, and we're going home.. !

Kram // Maja ♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anonym

Jag älskar DH (:

2008-11-13 @ 20:18:49

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0