SKIT, SKIT, SKIT OXÅ!!!

Inget Grey's ikväll :O Guud vad tråkigt, det var ju tydligen det sista för säsongen förra gången ;O ;/
Guud vad tråkigt. Hur ska jag och mamma klara oss nu?! :O

Fast en bra sak var ju att vi slutade kl.10.00 på fredag :D Det var för att vi får ju inte betyg i 7an så 8:orna och 9orna ska få det och då får vi sluta tidigare ;D Det är niceeee :)
Annars så har jag diskat och lagat mat nu + städat lite på rummet och under tiden jag städade så lyssnade jag på en ganska gammal skiva med typ Darin xP det var en absolute music bla, bla, bla skiva :P
ahha, jag känner mig social xD




Jusste, nu ska jag lyssna på Breathing You're Love

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Ebba

fin blogg maja :)

2008-12-23 @ 11:11:59
♥ Bloggadress : http://ebbabarrefjord.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0