Tisdag, 3;e Mars

Tjaao bloggen :)

Haah, gissa vad jag har gjort idag? Åkt snowboard!! Jag var faktiskt ganska duktig för att det var första gången ;D
Men det var ju askul. Hoppas på att kunna åka fler gånger. Det ända som var dåligt var att det gör så ont i fötterna och om man ska åka knapplift (som jag ofc gjorde!) (a) genom att hålla i liften med armarna så gör det jätteont. HAHA!! Första gången jag skule åka i den liften på det sättet så klarade jag halva liften :D *Stolt*
Jaja, annars så när jag hade ramlat av liften där för första gången lovar jag att jag satt där i ungefär 15 min, jag kom ju inte upp! Men så kom pappa och mamma och hjälpte mig. Pappa var ju den bästa läraren evaah! <3 Han lär mig allt, han var ju snowboard proffs förrut ;)

Haha, jag klarade då ankarliften på första gången *Stoltare än förrut* (a)
Jaja, jag lyssnar på Right Now (Na Na Na) med Akon och mamma och pappa säger hela tiden att låten har hakat upp sig.. Och varje gång dom säger det så höjer jag :D

Heh, jag kanske ska se film med Jennifer imorgon. Då kan ju förhopningsvis Hanna också :) Hoppas, hoppas, hoppas (L)

Ska dra och låna en film av mormor nu! Ha de supeeeer <3


// maja <3

(btw, är hemma i umeå nu och ikväll äre DESPERATE HOUSEWIVES :D)

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0