Söndag, 1a mars

Tjaao bloggen (:

Nu har jag nyss vaknat och ligger och halvsover medans jag lyssnar på musik, just nu är det en söt låt med DJ Bounce som heter Why Do I Love You? Den är jättemysig och man vill bara kramas då man hör den <3 jag får väl ta hit Noel (: han vill säkert ha en bamse-kram xD annars vet jag inte om jag ska kolla på Julias sim-tävling eller fara till backen. Nåt måste jag ju göra iallafall xD
Jag vet ínte riktigt vad jag ska skriva här men jag skriver ändå :)
Jag kanske ska sova hos Julia ikväll, hoppas-hoppas-hoppas! Vi kansk skulle se film, då kanske Rebecka och några fler kan va me :D
Jag vill ju bara ha kul som dom flesta, jag vill ha lika kul som igår!! ;D

Jaja, ska dra nu!

Vad ska ni göra idag då ?

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0