Onsdag, 4;e Mars

Hallojsan bloggen :)

Har sovit riktigt gott nu, helt utvilad för en gångs skull!
Gud vad skönt säger jag bara! Men sättet jag vaknade på säger jag bara: Usch vad jobbigt!! till...Det var brorsan som skulle springa uppför trappan och det lät som att han hoppade hur hårt som helst! Och man hör jättebra ifrån mitt rum ut till trappan så jag vaknade såklart! Jag är ganska lättväckt också!

JA JUSSTE! :D Min bok har kommit;


Jippie!! Nu har jag lite läsning att se fram emot :D

Andra bilder från fredagen innan lovet och från Malå;

     
Vi hade kul utanför skolan xD

Malå;

   

Anndra;

Pappa & Neo <3


PAPPA HAR LAGAT MIN MP4 :D den har varit söner ett tag men nu så!! :D
Haha, jag är så glad <3 Du är bäst pappa (L)

Jaja, ska dra nu. Det blir ju film och sova över hos kusinerna ikväll (L)

Ha det bäst  <3

// maja <3


(OBS!! Bilderna är tagna med min mobil, men de är bara att vänja er. Vår kamera är sönder :-/ )

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Rockabilly babe

usch då :(

2009-03-04 @ 13:57:34
♥ Bloggadress : http://raggarsvin.blogg.se/
♥ Från: elli

snygg blogg du har :)

2009-03-04 @ 14:36:05
♥ Bloggadress : http://ellibergelin.blogg.se/
♥ Från: noescape

Är MP4:a som MP3?

Superfin blogg du har tjejen ;)

2009-03-04 @ 20:33:12
♥ Bloggadress : http://noescape.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0