Måndag, 9;e Mars

Hej bloggen (:

Idag var det ju första skoldagen efter lovet. Skönt men tråkigt.. Vi hade till och med oförberett engelska-prov idag och matte-prov imorgon. Lyckat va? Jag hade själv velat ha prov nästa vecka men nejnej..
Lyssnar på en riktigt skön låt nu, Bye bye med Mariah Carey. Rikigt sköön ;D

Men jag kan fortförande inte fixa bloggen ;S det var en som sa att jag måste göra bloggen bredare men jag är ganska o-teknisk av mig så jag vet inte hur man gör det :p

Men nu vågar jag inte sitta här i hallen längre,, brorsorna kastar och slår på studsbollar med innebandy klubbor åtminstone 10 cm ifrån mig flyger bollen varje gång. Ska dra innan dom träffar mig :p

Hoppas ni får en bra start på veckan ;D

// maja <3




Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

du har ju fixat den nu!

2009-03-09 @ 18:34:12
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anonym

ooops! skojjade bara! men när man är inne på ett visst inlägg är menyn på rätt plats

2009-03-09 @ 18:35:31

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0