Fredag, 13;e Mars

Tjaao bloggen :)
Har nyss ätit mat, mormors supergoda köttfärsås  och spaghetti, jättegott. Imorgon ska vi äta potatisgratäng och fläskfilé! Gud vad jag längtar, det är ju favorit maträtten :) (A)
Jaja, annars så hade vi ju sexualkunskap på no:n idag. Kul? OFC!! xD men innan jul hade vi fått säga vad vi tycker om killar, vad vi vet om killar och typ skillnaden på killar och tjejer och dtälla frågor till dom och dom fick göra samma sak. Jag lovar, det finns inga mer oseriösa killar än dom som går i min klass! En kille som går omkring och säger gokken hela tiden skrev till och med att vi gillade gokkar. Sen hade dom skrivit på vad som var bäst med tjejer:
• rumpa
• bröst
• snälla

Tänker alla killar så ? Egentligen vill man nog inte veta det.. :p
Men annars så var det typ en fråga om oskulden! Herregud, vi går bara i 7;an säger jag bara xD
Jaja, nu fick ni veta lite om hur en dag i skolan är för mig ;p

Vi bakade ju Felicias tårta idag :D men all grädde rann ner så det ser ut som att det är mjölk där xD

Bild på tårtan kommer senare (:
Jaja, ska dra nu. Ha en kättebra fredag, ikväll ska jag och tjejerna gratta Felicia :)
Vad ska ni göra?? :)

// maja <3


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0