Waynes Coffeeee :D

Tjoho, idag slutade vi fem över 11 och så for jag, Anna, Sara, Hedvig och Magda på stan :D
Jag köpte en tubkjol och en tröja att ha under den :)

Vi fikade också på Wayne's Coffee :D
Här är några bilder från dagen ;)



min och Hedvigs brownie   och min varma cholkad ;)


Magda åker skridskor :)


haha, annas piruett är något ni borde se ^^


(från tisdags men ändå) Jag och sara (JAG MEST OFC!!) knuffade ner Magda i en snöhög xD


Höhöh, Magda dåe (a) xD


Anna på Waynes :)


Och så en bild på Jennifer :) .. bara för att :)

P.s. Bilderna är tagna med min mobil ;)

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Sara

Bästa dan!

2009-01-23 @ 19:49:32
♥ Från: Anna

hahahahahah! vilka bilder :P Men dom på mig...

2009-01-24 @ 09:35:59
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: ...

asså du gör seriöst smilisar HELA tiden när du skriver.

2009-01-25 @ 20:28:29
♥ Bloggadress : http://se

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0