Sovmorgon <3

Hola bloggen :D
Nu har jag nyss gjort mig i ordning :) Jag vaknade typ sent för jag hade en underbaaaar sovmorgon!! :D
Jag har varit så trött hela veckan och nu så är jag äntligen utvilad! :D
Ikväll ska vi till moster som nyss fyllt år.. jag vet inte riktigt hur mkt hon fyllde men det var väl nånting :)
Jag hoppas att moster gjort nån god tårta (a) haha, jag är lite sugen på det nu xD
Ja,ja... nu så orkar jag inte skriva mer xD
Vi ses :)

Kram

// maja <3


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

sv: jo, jag mednar det värkeligen!

2009-01-17 @ 15:04:35
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

sv: men om du går in på din egen blogg och så trycker du på din klocka så står det hur man gör och om du inte fattar så kan du gå in på www.designadinblogg.se och kolla där, i menyn!

2009-01-17 @ 15:12:50
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0