Snacka om idioter?!

Hejsan bloggen :)
Gissa vad som hänt på skolan idag då?! Joo, jag, Anna, Sara och Magda gick till uppehållsrummet efter att ha varit i bildsalen och gjort lite på SO-arbetet och så säger lisbeth;
- Ni är väl beredda om brandlarmet skulle gå?
(Jag) - Va?!
(lisbeth) - Det kommer ju jätte mycket rök från en toalett på övervåningen.

Jag sa åt Anna och Sara (eftersom Magda redan visste om  det, eller hon lyssnade på lisbeth när ja fråga) och så gick vi och hämtade jackorna och väskorna i skåpen och så gick vi ut för det luktade inte bra därinne. Det var tydligen några idioter som hade eldat i en papperskorg och så hade det spridit sig till en toalett och så ropade rektorn ut:

- Alla som är känslig mot rök och eld ska gå ut!

Alla gick såklart ut och stod där och frös. Fast inte vi för vi hade ju på oss jackor! :)
Men så kollade vi med en lärare om man kunde få gå hem men då sa hon att brankårren skulle dit och kolla men en sekund efter hörde man rektorn säga;

- Alla som kan ta sig hem själv kan gå!

Så vi har alla gått hem och nu så peppar jag träning ikväll. Även om jag inte vet hur bra det kommer gå eftersom jag fick så svårt att andas i måndags :(

Haha, kram på er då :)

// Maja <3


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Asså dom är ju lite koko?!

2009-01-15 @ 16:51:01
♥ Bloggadress : http://www,annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

sv: JADU!!! LONDON <3

2009-01-15 @ 17:25:12
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0