Lagmiddag :)

Hejsan, idag så slutade vi fem över två och hade ganska chill dag egentligen :)
Sedan när jag kom hem så for jag, pappa, Linus & Neo iväg till badhuset och när jag var klar var klockan tjugo i fem ^^ och lagmiddan började fem så pappa och linus & neo som tydligen väntat länge ((a)) behövde skjutsa mig dit direkt :)
Men jag hade iaf roligt och är väldigt peppad inför Gothia :D
Jag, sara, emma och marlene satte oss efter alla övningar och gjorde en egen lek typ xD
Man skrev ner ett ord på ett papper och så skulle dom komma på en låt med det ordet i! :) Det var jättekul men synd att Anna, Hedvig och Greta har slutat :/ Men om dom inte tycker det är kul så kan man inte precis tvinga dom ^^
Iaf så hade jag jättekul och när jag kom hem såg jag på dödligt vapen 3 och gjorde popcorn. Så la jag mig efter det och sov ut :D - jag älskar att sova <3 ^^
Jaja, skriver mer sen.. Kram på er :)


// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

nice :D

2009-01-17 @ 15:05:25
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0