forever21

Hejsan, idag har det inte hänt så mkt :)
Jag hade en ganska chill dag i skolan och så på träningen var det askul :D
fast det var en övning man blev ganska less på men.. :)

Hittade några fina kläder på www.forever21.com =)


  

Jaja, det var bara några :) jag kom just på att jag nästan kan köpa en iPod ifall jag sparar till i Maj :D
Jag vill ju ha en innan vi åker till turkiet :)
Men iallafall så ska jag dra nu =)

Kramkram // maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: amanda

ha okej är säsong 3 bra då?

2009-01-22 @ 07:46:12
♥ Bloggadress : http://ferdinand.devote.se
♥ Från: Anonym

Snygga kläder asså! ;D

2009-02-08 @ 11:51:14

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0