Under her spell i can't break..

Hej bloggen. Har inte orkat blogga förän nu!! Har inget att göra, sitter bara inne i huset, har fortförande på mig pyjamas och gardinerna för fönstrena.. är väldigt lat idag. Men jag måste väl ta en promenad till kiosken sen och köpa godis eller nå (:
Julia ska ju vara med hennes kusin i backen idag så jag skulle vara med henne ikväll istället. Jennifer har ju magsjuka :/


Detta vill jag göra nu;

- vara med kompis

- äta mullesnus

- ladda in nya låtar på mobilen

- köpa en iPod

- Ha kul!!


// maja <3

Profile picture


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0