Ready for a knock-out?

Hej igen bloggen (:

Nu har jag nyss kommit hem ifrån att ha varit med Rebecka, Emelie, Julia och Carro. Vi hade skitkul <3

Haha, stänkskydd tjejer !! xD fatta hur mkt jag skrattade, ni kommer tyvärr inte få höra hela historien om hur vi kom på de men det  var iallfall kul :p

Vi var ju inne på turismen och kollade på melodifestivalen. Agnes var bäst tyckte jag :D
Aaa, jag har iallafall haft roligt ikväll och ska kanske till backen imorgon :D
vet inte vem jag ska åka med isåfall men iallafall!
Jaja, ska dra nu. Hoppas eran dag varit bra! Det har då min <3


kram kram

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

sv: okej? hur?!

2009-02-28 @ 23:00:31
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0