Jennifer & Julia <3

Tjoo bloggen!

Nu pratar jag med Jennifer i telefon och gud vad vi peppar inför fredag den 13:e, kanske inte så många som gör det eftersom det är otursdag då men de ä ju då som dom ska hit <3
Ikväll äre iallfall träning och jag peppar värsta mkt :)

Vi mötte ju Röbäck i lördags och det blev 3-3, det känns ändå som en vinst. Alla spelade skitbra!!
Vi var tydligen dom enda som hade gjort tre mål på dom under hela säsongen hittills ;)
Men, men.. snart ska de tydligen vaar fysik och engelska prov. Peppar däremot inte inför de!
Jaja, här kommer en bild på dom bästa i Malå <3


Julia & jennifer <3 Älskar er :*


Jaja, nu ska jag dra. Hare =)

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Jennifer

Haha, jag längtar såå mke, <3

Duärbäst!(L)=)

Älskar dig Majzii!<33



Puss,

2009-02-08 @ 18:53:29
♥ Bloggadress : http://jenniferjulia.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0