Inget att göra...

Tjoo, jag har inget att göra nu så jag tog ett test eller nåt som jag svarade på i Noember.. Få se hur stor skillnad de är nu ;-)


STEG 1
Namn: Maja
Födelsedatum: 9 dec
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: mellanblond
Längd: 1,66
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: skytt

STEG 2
Skor som du bar idag: tofflorna <3
Dina svagheter: dålig på att ta ansvar och suger på att städa.
Rädsla: är det en läskig film drar jag alltid upp fötterna för annars så kommer nån och drar mej i fötterna :]

STEG 3
Första tanke när du vaknade: Hur mkt är klockan?
Sista tanke innan du somnade: vill ha gratis igen..

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.
BurgerKing eller McDonalds: Burger King.
Adidas eller Nike: Adidas.
Choklad eller Vanilj: Choklad <3

STEG 5
Svär du: Nejdå!
Sjunger du: Haha, inte seriöst iallafall! ^^
Duschar du varje dag: Varannan!
Gillar du skolan: Nej! Inte skolan jag går på iaf...
Tror du på dig själv: inte så mkt, ska öva upp de iallafall ;-)
Kommer du överens med din mamma: Japp!
Kommer du överens med din pappa: Japp! :)

STEG 6
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Flera.. Bill tillexempel!! :]
Antal piercings: Räknas hål i öronen? (a)
Antal tatueringar: ingen...
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Typ några gånger när man var Lucia i VK eller då man fyllde år ^^
Antal saker jag ångrar: eeh.. Kommer inte på nåt nu!
HUR Svarar du i telefonen: Hallå?
Gör du när du är kär i fel person: Vetej..
Tycker du om gul-bil-leken: OFC!!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 50;-
Mycket är klockan: 14.04
Spenderar du en regnig da bäst: läser eller bakar ;D
VEM Pratar du med på msn just nu? Är inte online..
Ringde dig senast? Julia <3
Pussade dig senast? Pappas godnatt puss
Vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv xD jag glömmer alltid bort viktiga saker förstår du..
Saknar du mest just nu? Jennifer & Julia ;D
 Är din bästa vän av samma kön? Jadå!!
Är din bästa vän av motsatta kön? Neej
Är ditt 10:e sms ifrån? Kusinen Jennifer
Ska du träffa imorgon? Alla i klassen...
Umgicks du med senast? Marlene & Hedvig
Sov du med senast? mig själv!
Festade du med senast? längesen..

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: usch nej!
Åkt vattenskidor: nej, men vill :D
Åkt rullstol: noep!
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja! :)
Köpt lösgodis för över 50 kr: eeeh, tror inte det. kanske (a)
Haft träningsvärk: Jadu!
Önskat att du var det andra könet: Njaa, inte direkt.
Velat vara ett djur: Nej!
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Haha, nej xD
Tycker Harry Potter är bra: Ja!
Hatat choklad: Nej aldrig!

VEM
Är i rummet med dig? ingen, ensam hemma!
Fick du senast sms av? kusinen Jennifer
Tänker du på nu? Mamma, hon ska komma hem snart!
Pratade du senast i telefon med? Marlene
var du senast i: WHAT??
Är din favoritsläkting? Alla ;-)
I din skola går dig mest på nerverna: jadu de är många...

VAR

Går du skola? Grubbe -.-
Är din telefon? på bänken brevid mej
Är din mamma? på jobbet
Sover du? I min säng
Handlar du mest? H&M typ.. :)
Fick du tag i tröjan du har på dig: ärvd av tremeningen Sara
Åkte du senast bil? hem ifrån hedvig
vart i ditt rum är du? jag är i hallen? ^^

VAD
Drack du senast? mjölk
Är det för färg på dina byxor? mörkblå
Är närmaste saken som är blå? pennan brevid datorn (:
Gillar du mest med skolan? kompisarna
Har du på fötterna: TOFFLOR ;D
Är din favorit färg: alla typ ^^
Vilken film såg du senast: Systrar i jeans 2
Hör du just nu? Jonas - Wonderwall

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? noeep
2. Sovit i en annan säng: Ja.
3. Hånglat på en bio: Nej!
4. Hånglat i skogen: Nej !
5. Tyckt att din kusin är het ? Nej! Haha.. xD
6. Sovit naken:säkert när jag var liten ^^ 
7. Kört över hastighetsgränsen? jag har inte körkort lixom...?
8. Målat om ditt rum? Ja
9. Dansat framför en spegel? ja ofc xP
10. Fått hicka? Ja. Många gånger xD
11. Stulit pengar från en kompis? nej
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Absolut inte! 
13. Varit i slagsmål? Neeej!!
14. Smugit ur ditt hus? Nej! 
15. Hånglat med en främling: Neej!
16. Älskar eller saknar någon nu? Ja, Bill! <3




Ändå ganska mkt som hade förändrats. Till och med längden (A)


// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Ida

Vilken rolig lista;D

2009-02-26 @ 21:48:25
♥ Bloggadress : http://festizzz.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0