I just can't stop..

Hejdär bloggen!
Nu har jag just kommit fram till malå och har ätit en macka... Jag hade tur som hann med bussen, direkt jag hade satt mig började den köra iväg. Jag har iallafall suttit och lyssnat på musik och spelat spel och smsat under hela bussresan. Vad annars skulle jag göra? Jag kan nämligen inte läsa på bussar (eller när jag är i bilar) för jag blir illamående :(

Jusste, mina böcker kommer ungefär på tisdag ;D eller iallfall den av Meg Cabot, "om jag kunde drömma" står vi typ i kö på. Den fanns inte inne på hemsidan då så när den kommer så får mamma ett sms om de och vi fixar så den kommer hem till mig :D

Kolla på www.annaaaj.blogg.se och kolla på snöbilderna som vi tog idag! :D
Det var skitkul, Sara ramlade faktiskt ner i snön med mening (för en gångs skull(A)).

Känns som att jag borde gå och packa upp lite, orkar inte leta efter allt imorgon när jag ska byta om... Då flyger ALLT ur väskan upp och jag kommer aldrig hitta dom xD

Jaja, ska dra nu! Hare bäst :D

// maja <3



Foto ; Jag

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Rebecca

Hej tjejen!

Nu ligger det uppe massa mer i bloppisen. Dessutom är det 10% och fri frakt. :-D



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html





Kramis!

2009-02-27 @ 22:27:48
♥ Bloggadress : http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0