I close my eyes and the flashback starts!

Hej igen bloggen (:

fick låna farsans bärbara dator så äntligen har jag fått ën känsla av hur det känns att ha en egen :D
just nu  är jag bara så less på mitt hår.. luggen kommer ivägen hela tiden, suck!
Har fått lust att klippa mig men vet inte riktigt hur.. men iaf....
...nu när jag skriver det här inlägget så lyssnar jag på musik och bara önskar att jag hade en iPod... kollade på vad man kunde ha för några, villken tycker ni att jag ska ha? (:

En sån här;

(bilden var väldigt stor så jag behövde förminska den lite, om ni undrar varför bilden är så dålig!)

eller en sån här? ;



(förminskning här med!)

Om ni vet vilken som är bäst kan ni ju gärna säga (:

kramkram

// maja <3




Jag som tänkte att jag skulle göra annat än att blogga alldeles för fem minuter sen böjade blogga igen, det var meningen att lägga in det "övre inlägget" och sedan göra nå annat men ikke sa nikke! Jag har inte kunnat lägga in några bilder, både för att jag inte ha tagit några och för att jag inte vet hur man gör med pappas dator xD


Nu har jag inget att göra så jag tar bara och skriver nånting. Jusste, vi tömde skåpen idag på skolan ohh när jag skulle ta ut min jacka så gick det hål på armen så jag lossar lite fjädrar kan man säga... det suger!
Sån tur jag har haft idag, jag trodde att bussen skulle vara framme halv nio men den kom fram kvart i, alltså inte så faaarligt. Och sedan skulle pappa hämta Sarahs dator på skolan och gissa vilka som var utanför skolan? ;D
Rebecka, Carro och Albin tror jag det var, sedan kom Julia och Emelie :D :D gissa hur glad jag blev? Jag satt i bilen och väntade på pappa och så såg jag dom gå där så jag smällde bara upp dörren och gav dom en stor bamsekram :D
Gud vad kul att jag träffade dom :D nu känns det som att jag har skrivit väldigt mkt smilisar här, men jag är bara så glad för att det är lov!! Haha, men nu ska jag dra. Ha det super!!!


kram // maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Den nedre är coolast :P

2009-02-28 @ 11:08:29
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: noescape

Jag har en sån rosa så jag tycker den ;)

2009-03-05 @ 15:31:09
♥ Bloggadress : http://noescape.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0