Cause I'm So Sick...

Tjoo!

Som säkert många vet så går ju Flott i "kk" så dom hade utförsäljning igår kl.10.00, så jag skickade dit mamma och bad henne köpa ett par jeans till mig från märket Cheap monday. Och när jag kom hem så hade jag verkligen tur! Rätt storlek och skitsnygga jeans!! Men... nu har ju alla såna. Men det var typ de enda som fanns xD
Så jag drog på mig dom och bytte tröja till Öppet Hus kvällen då vi skulle ha bild och svenska. Men vi hade rast i typ en timme så det var ganska nice ändå. Men jag som är så duktig skulle bara sminka mig liiite och så såg det ut som om jag skulle på fest eller nåt!! Det kändes inte så bra :S

Aja, jag har iaf snygga jeans nu! :]


   Jennifer & Julia;

Men tjejer, kan vi inte bara skippa bion och discot och ha filmkväll hemma? :D
Discot är säkert tråkigt och vi är säkert liite trötta efter att ha varit på stan en hel dag?
Tänk på det iaf :*

P.s. Mina gratis är slut och jag har inga pengar! Och Julia, jag råkade bara lägga på! ;*

Men nu ska jag dra och lyssna på Right Here med Brandy ;)

kram
// maja <3


imorgon tjejer (LL)

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0